طراحی سایت

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت

طراحی وب سایت و فروشگاه اینترنتی

۸ باور نادرست در انتخاب نام دامنه ی سایت


انتخاب نام دامنه برای وب سایت کار آسانی نیست؛ بخش دشوار این قضیه برای شرکت ها، نامگذاری برندشان می باشد. با این که بعضی عقیده دارند که اسم کمپانی شما اهمیتی ندارد، باز هم در آسان کردن مسئله ی انتخاب نام دامنه چندان مشکل گشا نیست! بخشی از انتخاب یک دامنه شامل تصمیم گیری برای استفاده از یک TLD است (این اصطلاح مخفف واژگان Top Level Domain به معنی «دامنه سطح بالا» است.) در این مقاله با سکان آکادمی همراه باشید تا علاوه بر آشنایی بیشتر با مفهوم اصطلاح TLD،‌ با یکسری باورهای نادرست در مورد انتخاب دامین سایت آشنا شوید.
 
ادامه مطلب ...

HTML 5.1 به عنوان «پیشنهاد جدید W3C» جایگزین HTML5 می شود


W3C توصیه نامه HTML5.1 را منتشر کرده، به این معنی که نسخه ی ۵.۱ به عنوان نسخه جدید استاندارد HTML انتخاب شده است. HTML5.1 با مجموعه ای از ویژگی های جدید و مفید جایگزین HTML5 خواهد شد. سه ویژگی جالب که با نسخه جدید همراه شده عبارتند از تگ های <picture> ،<dialog> ،<summary> و <details>. برای آشنایی بیشتر با زبان اچ تی ام ال نسخه ی ۵.۱، با سکان آکادمی همراه باشید.


 
ادامه مطلب ...

نکاتی کلیدی که در انتخاب شغل مهندسی نرم افزار می بایست مد نظر داشت!

ممکن است شما هم جزو مهندسین نرم افزار جوان و کم تجربه باشید؛ این گونه افراد معمولاً در مورد مسیر شغلی آینده‌شان نگرانی‌های زیادی دارند و همیشه مردد هستند که آیا شغل مناسبی را برای خود انتخاب کرده‌اند یا خیر. به علاوه همیشه در مورد موقعیت‌های مختلف کاری تردید دارند چرا که به درستی نمی‌دانند کدام کارها برایشان مناسب است و کدام کارها را باید قبول کنند. در کل سؤالات زیادی هست که معمولاً یک مهندس نرم افزار کم تجربه را گیج و ذهنش را آشفته می‌کند. در این مقاله با سکان آکادمی همراه باشید تا راه کارهایی به منظور انتخاب یک فضای کاری حرفه یی در حوزه ی مهندسی نرم افزار را با شما به اشتراک بگذاریم.





 
ادامه مطلب ...

آموزش اتصال 2 کامپیوتر به یکدیگر توسط کابل USB


آیا می دانید که می توان 2 کامپیوتر را با یک کابل USBــ USB ساده به یکدیگر متصل کرد؟با فرا گرفتن این آموزش خواهید توانست دو کامپیوتر را به یکدیگر متصل کنید و حتی به صورت مشترک از اینترنت استفاده نمائید.

اگر دو کامپیوتر در خانه یا محل کار خود دارید که برای استفاده اشتراکی از فایلهای موجود در هر کدام می خواهید آن دو را به یکدیگر وصل کنید. این روش یکی از سریعترین روشهای موجود است.برای اتصال دو کامپیوتر استفاده از یک هاب یا روتر همیشه کار معقولی نیست. بلکه استفاده از یک کابل USBــ USB بسیار کاربردی و عملی تر است. با این روش حتی می توانید اتصال اینترنتی را بین دو کامپیوتر به اشتراک بگذارید. 
 


 
ادامه مطلب ...

۹ زبان برنامه‌نویسی محبوب که ارزش یادگرفتن دارند

تنوع زبان‌های برنامه‌نویسی و طراحی سایت باعث شده که علاقه‌مندان به یادگیری هنگام انتخاب زبان موردنظرشان با مشکلاتی مواجه شوند؛ به‌قول‌معروف تا بیایند بررسی کنند که کدام زبان برنامه‌نویسی مناسب‌شان است، زمان زیادی را از دست داده‌اند. با مدتی جست‌وجو و مطالعه درباره‌ی زبا‌ن‌های برنامه‌نویسی متوجه خواهید شد که تعداد زبان‌های برنامه‌نویسی محبوب آن‌قدرها هم زیاد نیست؛ با علم به این موضوع که دقیقا می‌خواهید بعد از یادگیری برنامه‌نویسی چه‌کار کنید، می‌توانید یک زبان برنامه‌نویسی مناسب را انتخاب کنید. در این مقاله با ۹ زبان برنامه‌نویسی محبوب که هنوز هم به‌شدت ارزش یادگرفتن دارند آشنا می‌شوید.

جاوا اسکریپت

روبی

پایتون

پی‌اچ‌پی php

جاوا java

C و ++C

آبجکتیو-سی / سوییفت

سی شارپ

اس‌‌ کیو‌‌ ال SQL




ادامه مطلب ...