آیا در بازاریابی محتوا دچار یکی از این 10 اشتباه شدهاید؛ اصل بازاریابی محتوا بسیار ساده است: محتوا مخاطب را جذب نموده و اعتماد او را جلب میکند و با گذر زمان، اعتماد منجر به خرید میشود! عملی کردن این اصل در دنیای واقعی کمی سختتر از گفتن آن است. البته این بدان معنا نیست که این کار امکانپذیر نیست یا این که کسی تا به حال این کار را انجام نداده یا نمیدهد. درواقع، بررسیهای جدید در مؤسسه بازاریابی محتوا نشان داده است که بازاریابان محتوا بیش از هر زمان دیگری شاهد نرخ بازگشت سرمایه (ROI) مثبت هستند؛ یعنی اینکه ما داریم تاثیرگذارتر میشویم. ولی هنوز هم جای کار بیشتری هست و استراتژی محتوا بهترین جا برای شروع کار است. اما با این تفاسیر، کماکان میبینیم که بسیاری از وبسایتهای ایرانی در بازاریابی محتوا دچار اشتباهات جبرانناپذیری میشوند که در نهایت به ضررشان تمام میشود.

ادامه مطلب ...